آموزش طراحی قالب وردپرس

آموزش ووکامرس-آموزش طراحی قالب وردپرس-آموزش وردپرس

آموزش طراحی قالب وردپرس

آموزش ووکامرس-آموزش طراحی قالب وردپرس-آموزش وردپرس

دوره‌ی تضمینی طراحی سایت اس ام او استودیو

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

دوره‌ی تضمینی طراحی سایت اس ام او استودیو

دوره‌ی «برنامه‌نویسی وب سایت با وردپرس به صورت تضمینی» با حضور علاقه‌مندان به برنامه نویسی وب، دانشجویان و کارمندان IT در تاریخ 20 آذر ماه 97برگزار می‌شود. تضمین کیفیت و برگرداندن کامل هزینه و با مبلغ ده هزار تومان 30 ساعت آموزش برنامه نویسی صفر تا صد سایت از قابلیت‌های منحصر به فرد این دوره است.

دوره‌ی تضمینی طراحی سایت اس ام او استودیو

عکس آموزش طراحی سایت سایت اس ام او استودیو

دوره‌ی «برنامه‌نویسی وب سایت با وردپرس با حضور علاقه‌مندان به برنامه نویسی وب در تاریخ  20 آذر ماه 97 برگزار می‌شود. 

تیم حرفه‌ای سون لرن با شرکت‌های معتبری همکاری دارد و به تأمین نیروی آن‌ها کمک زیادی می‌کند. این تیم با توجه به نیاز این شرکت‌ها و همچنین علم روز و تجربه اساتید، دوره‌ی آموزشی صفر تا صد برنامه نویسی وب را برگزار می‌کند.

یکی از بهترین زمینه‌های کاری در حوزه‌ی نرم افزار، برنامه نویسی وب است و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی php است. تمرکز این دوره آموزش کامل و حرفه‌ای  صفر تاصد سایت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین cms‌های محبوب آنها است.

 افراد با حضور در این دوره کلیه‌ی تخصص‌های لازم جهت ورود به بازار کار حرفه‌ای را می‌آموزند و سپس توسط اس ام او استودیو  جهت استخدام به شرکت‌های معتبر معرفی خواهند شد و سون لرن استخدام آنها را تضمین خواهد کرد.

سایت اسم او استودیو  این دوره را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: «مدرسان این سایت و سایر مدرسان ما همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقاء سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند. ویژگی منحصر به فرد مدرسان اس ام او استودیو این است که این اساتید علاوه بر تجربه‌ی چندین ساله در تدریس، تجربه‌ی کار به صورت حرفه‌ای در شرکت‌های معتبری همچون نت برگ، چیلیوری، تیکت، جعبه، دیجی‌کالا و ... را دارند و در نتیجه با مباحث روز و کاملا کاربردی آشنایی کامل دارند.»

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: «پشتیبانی کامل از شرکت‌کنندگان در دروه و همراهی و معرفی آن‌ها برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی وب برگزاری دوره‌های متفاوت و کاملا کاربردی مانند: آموزش صفر تا صد گرافیک، دوره‌ی تخصصی سئو، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های حوزه‌ی وب از جمله برنامه‌های آتی این مجموعه خواهد بود.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اس ام اواستودیو به ادرس www.smostudio.ir مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی